آنچلوتی: بنزما فردا غایب است؛ فصل آینده همراه با کاسیاس اینجا خواهم بود

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

آنچلوتی: بنزما فردا غایب است؛ فصل آینده همراه با کاسیاس اینجا خواهم بود

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

آنچلوتی: بنزما فردا غایب است؛ فصل آینده همراه با کاسیاس اینجا خواهم بود

طـرفداری- بنا به گزارش AS، وی گفت:

بنـزما: "او برای دیدار فردا در اختیار ما نخواهد بود اما باید او را برای بازی بعدی ریکاوری کنیم. ما بهترین تیم ممکن را به میدان خواهیم فرستاد تا تیم خطرناکی که خوب کار می کند را شکست دهیم. من تغییری در سیستم تیم اعمال نخواهم کرد. بنزما باید بتواند در دیدار مقابل اتلتیکو بازی کند."

آینده کاسیاس و خودتان را چطور مجسم می کنید؟ "من فصل آینده خودم را همراه با کاسیاس و تمام کسانی که خوب کار می کنند در اینجا می بینم. در این مقطع زمانی سؤال مهمی نیست. ما روی کاری که باید انجام دهیم تمرکز کرده ایم."

تساوی بدون گل در کالدرون: "آنچه مرا راضی کرد، دیدن بازی خوب تیم بود. این چیزی است که اهمیت دارد. بعد از آن، می توانیم به نتیجه نگاه کنیم؛ در مجموع من از نحوه عملکرد تیم در این مسابقه راضی بودم."

ایسکو روی نیمکت: "ایسکو جایگاه خود در ترکیب اصلی تیم را از دست نداده چرا که در بازی قبلی لیگ بازی کرد. در حال حاضر، هیچ کدام از بازی ها مهمتر از دیگری نیستند - هر بازی که از حالا تا پایان فصل برگزار می کنیم مهم هستند. ایسکو سرحال و آماده است، مثل سایر اعضای تیم و برای زمانی که نیاز داشته باشیم در دسترس است. او خوشحال است، و ما هم از او راضی هستیم. او تدام بیشتری داشته و نسبت به فصل گذشته نیز بازی های بیشتری انجام داده است. او کیفیت فوق العاده ای دارد و بخشی اساسی از تیم می باشد."

کوئنترائو و عدم آمادگی برای بازی: "کسانی که در بهترین فرم هستند فردا بازی خواهند کرد. این دیداری است که باید پیروز شویم تا روند نتایج خود را ادامه دهیم - و فرصتی برای دادن دقایق بازی به منظور کسب آمادگی نیست. کوئنترائو فردا بازی نخواهد کرد."

برنابـئو: "تیم بهترین جنبه خود را نشان می دهد و من مطمئنم که هواداران همچنان با همان شدت سابق از ما حمایت خواهند کرد."

چیچاریتو یا ایسکو: "من هنوز در مورد ترکیب اصلی فکر می کنم؛ بعداً تصمیم خواهم گرفت."

تصمیم گیری در مورد سیستم چرخشی: "من از اجرا نکردن سیستم چرخشی پشیمان نیستم."

چه کسی ممکن است دروازه بانی بهتر از کاسیاس باشد؟ "لیست کردن و رتبه بندی دروازه بان ها وظیفه من نیست؛ من سه دروازه بان بسیار خوب دارم که از آنها راضی هستم. بهترین دروازه بان های دنیا کسانی هستند که من در ترکیب خود دارم. من هیچوقت در مورد خرید دروازه بانی دیگر صحبت نکرده ام."

مـالاگا: "این بازی برای ما خطرناک است؛ مالاگا در مقابل اتلتیکو خوب عملک کرده و بارسلونا را شکست داد. ما این را در نظر می گیریم و برای شکست دادن آنها باید حداکثر انرژی خود را به کار گیریم."

بازی بارسلونا: "من احتمالاً دوباره به سینما خواهم رفت... (می خندد). فکر نمی کنم بازی آنها را تماشا کنم چرا که برای تمرکز روی تیم خود بسیار مشغول هستم، هرچند به نظر می رسد که بازی خوبی باشد."

خدیرا در دیدار مقابل اتلتیکو در لیست حضور داشت اما لوکاس سیلوا حذف شده بود: "زمانی که لیست خود را پر می کنم به قرارداد بازیکنان توجه نمی کنم؛ من کسانی که را انتخاب می کنم که آماده بازی هستند."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 29 فروردين 1394 | 12:16 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.